Мен көп жылдық тәжірибесі бар информатика пәнінің мұғалімі ретінде, әрқашан білім беру процесін жақсарту үшін ең жаңа технологияларды қолдануға тырысамын. «Алматыкітап» баспасынан TopIQ цифрлық білім беру платформасының пайда болуымен алдымызда біздің түсінігіміз бен оқуға деген көзқарасымызды айтарлықтай өзгерткен жаңа мүмкіндіктер ашылды. TopIQ платформасы менің тәжірибемде маңызды құралға айналды. Бұл платформа оқу процесін интерактивті, қол жетімді және тиімді етуге мүмкіндік береді.
TopIQ платформасын қолданып жүрген педагог ретіне бірнеше артықшылықтары үлкен басымдыққа ие. TopIQ оқушыларға да, мұғалімдерге де пайдалы болуы мүмкін сандық ресурстардың кең спектрін ұсынады. Платформаның ең маңызды мүмкіндіктерінің ішіндегі басты артықшылығының бірі электрондық оқулықтар. TopIQ платформасында қол жетімді электронды оқулықтар мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес келеді және мектеп бағдарламасының барлық негізгі пәндерін қамтиды. Оқу материалына тез және оңай қол жеткізуі оқытуды икемді және ыңғайлы етеді. TopIQ платформасын жүзеге асыруда өзімнің оқу мен оқыту тәжірбиемде 3 түрлі идеяға басымдық бере отырып, нәтижеге қол жеткізудемін деп нық сеніммен айта аламын.
Бірінші идея — TopIQ платформасының негізгі ерекшеліктерінің бірі-интерактивті тапсырмалар мен тесттер. Мен өз тәжірибемде бұл құралдарды оқушылардың білімін үнемі тексеріп отыру және олардың жетістіктері мен қажеттіліктеріне қарай оқу процесін бейімдеу үшін қолданамын.
Екінші идея — Платформаның мультимедиялық ресурстар бөлімін атап айтпаса болмас, себебі бұл платформада қол жетімді бейне оқулықтар мен басқа мультимедиялық материалдар күрделі тақырыптарды түсінікті және қызықты етуге көмектеседі. Информатика сабақтары үшін бұл өте маңызды. Өйткені оқушыларға көптеген ұғымдарды көрнекі мысалдар мен демонстрациялар арқылы түсіну әлдеқайда жеңіл әрі қызықты.
Үшінші идея — TopIQ платформасында мұғалімдерге арналған әдістемелік материалдар да бар. Бұл платформа мұғалімдерге әдістемелік материалдардың кең базасына қол жеткізуге мүмкіндік береді және сабаққа дайындықты едәуір жеңілдетеді. Мен өз сабақтарымды жоспарлау үшін дайын шаблондар мен ресурстарды жиі қолданамын. Сонымен қатар оқушылармен жеке жұмыс жасауға назар аударуға мүмкіндік береді. TopIQ платформасын қолданғаннан бастап, мен оқушыларымның оқу процесінде және материалды қабылдауында айтарлықтай өзгерістерді байқадым. Цифрлық технологиялар олардың өмірінің ажырамас бөлігіне айналды және платформаны пайдалану олар үшін оқуды үйреншікті және қызықты етеді. Оқушылар оқу материалдарына кез келген уақытта және кез келген жерден қол жеткізе алады, әсіресе қашықтықтан оқыту жағдайында маңызды. Бұл оларға оқу кестесін өз бетінше меңгеруге және материалды ыңғайлы уақытта қайталауға мүмкіндік береді. Әр оқу жылы сайын ұйымдастырылатын жазғы мектепте мектебіміздің мұғалімдері мен оқушылары аталған платформаның мүмкінтерін кеңінен пайдалануда. Платформадағы құрастырылған тапсырмалар мен электрондық оқулықтар арқылы өткен оқу жылындағы игерілмеген материалдарды толықтай қайталау қолжетімді. Әсіресе, онлайн сабақтарды өткізгенде, арнайы материал іздеп әуре болмаймыз, себебі тақырып аясында баланың ой-өрісін кеңейтетін бейнематериалдар бір жүйеге негізделіп қойылған. Жылдам тексеру мүмкіндігін, тапсырмалардың үздіксіз бағалау мүмкіндігін де оқулықтың артықшылығы деп есептеймін.
Интерактивті тапсырмалар мен тестілердің арқасында мен әр оқушының білім деңгейін жеке бағалай аламын және олардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес келетін тапсырмаларды ұсына аламын. Бұл материалды тиімдірек игеруге және оқуға деген қызығушылықты арттыруға ықпал етеді.
Бұл платформада көркем шығармаларды да оңай әрі қызықты оқуға мүмкіндік бар. Оқушылардың ой-өрісін кеңейтетін бұл қосымша арқылы әртүрлі тақырыптағы видео, аудио материалдары жас ерекшеліктеріне сай ұсынылған. Онлайн сабақтарды өткізгенде, арнайы материал іздеп әуре болмаймыз, себебі тақырып аясында баланың ой-өрісін кеңейтетін бейнематериалдар қойылған.
TopIQ платформасының тағы бір мүмкіндігі ата-аналарға балаларының үлгерімін бақылауға және білім беру процесіне белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Бұл мектеп пен отбасы арасындағы тығыз қарым-қатынасты тудырады, бұл оқушылардың мотивациясы мен үлгеріміне оң әсер етеді.
Сонымен қатар, TopIQ платформасы мұнымен тоқтап қалмайды және дамуын жалғастыруда. Оған дәлел оқулық пен көркем әдебиетті ғаламторсыз оқу, интербелсенді тапсырмалары бар осы платформаның мобильді қосымшасы іске қосылғаны. Болашақта виртуалды шындық және жасанды интеллект сияқты инновациялық технологияларды енгізу жоспарлануда, бұл оқытуды одан да интерактивті және жекелендіреді. Информатика пәнінің мұғалімі ретінде мен бұл жаңалықтарды асыға күтемін, өйткені олар білім беру мен игерудің жаңа көкжиектерін ашады.
Қорыта келе, «Алматыкітап» баспасынан шыққан TopIQ платформасы информатика пәнінің мұғалімі ретіндегі тәжірибемде таптырмас құралға айналды. Ол білім беру процесін қол жетімді және қызықты ететін заманауи және тиімді оқыту құралдарын ұсынады. Платформа маған оқушылардың қажеттіліктерін жақсырақ түсінуге және оқу процесін олардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес бейімдеуге көмектеседі. Жоғарыда атап айтқан педагогикалық идеяларды TopIQ отандық, заманауи тренд платформасы арқылы оқу мен оқытуға енгізуде оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылығын арттырып, олардың ақпараттық сауаттылығын дамытуға бағыт алдым. TopIQ цифрлық дәуірде жаңа ұрпақты табысты болашаққа дайындауға көмектесе отырып, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін жаңғыртуда маңызды рөл атқаратынына сенімдімін.
Жанна Баймуратова,
Құлжабай Қасымов атындағы №28 ІТ мектеп-лицейінің информатика пәні мұғалімі,
Жетісу облысы
Талдықорған қаласы